סוגי הדיירים השוכרים את הנכסים במטרופולין דטרויט

במטרופולין דטרויט

אין כמובן אפיון מדויק לאבחון או פילוח סוגי השוכרים במטרופולין דטרויט, אך אפשר בהחלט להתייחס לאבחון בחירת הדיירים ולפיכך להבין את פרופיל השוכר הממוצע.

העדיפות היא לשוכרים שמוכיחים יכולת השתכרות על פני שוכרי Section 8  (שוכרים שהממשל משלם עבורם שכ”ד מלא או חלקי) , עדיפות נוספת היא לבעלי משפחות על פני שוכרים בודדים או סטודנטים.

דרישות הסף של שוכר ממוצע במטרופולין דטרויט הן:

  1. חתימה על טופס בקשה לשכור את הבית, בו הוא מתיר לוותר על חיסיון ומאפשר לבדוק עליו את כל הנתונים ומשלם על כך 35$.
  2. השוכר חייב להיות עם עבר נקי בתיעוד המשטרה.
  3. השוכר חייב לספק תלושי משכורת שלו ושל בני משפחתו שיוכיחו יציבות בעבודת בני המשפחה ושההכנסה הכוללת של השוכרים תהא לפחות פי שלוש משכ”ד שהם אמורים לשלם.
  4. השוכר נבדק בקפידה מול הבנק בו הוא מנהל את חשבונותיו וחייב לעבור רמת קרדיט שרק מעליה יוכל לשכור את הבית.
  5. השוכר נבדק שעמד בכל התשלומים במקומות בהן שכר דירות לפני כניסתו לבית המתוכנן עבורו לשכירות בחברת הניהול, ולא פונה ממקום מגורים עקב אי תשלום.

רוב השוכרים עובדים בתעשייה הכבדה במישיגן הן במפעלי הרכב הרבים או במפעלי ההייטק החדשים באזור. בעוד חלק מהשוכרים עובדים בשדה התעופה הבינלאומי של מישיגן בעיקר מסביב העיר רומולוס בה נמצא שדה התעופה.

חלק נוסף מהשוכרים עובדים במקומות עבודה הקיימים בכל עיר שחברת הניהול מנהלת בהם בתים, כמו עיריות, מועצות מקומיות, בתי חולים, בתי משפט, מסעדות, בתי מלון, בתי קפה, מקצועות הוראה, נהגי רכבי תובלה, כיבוי אש, וכיו”ב.

לאחרונה נוספו עשרות אלפי מקומות תעסוקה חדשים הן בתעשיית הרכב והן בתעשיות הנלוות, תעשיית ההייטק.

דוגמא נוספת של הרחבת הפעילות האזורית היא אמזון שרק היא לבד, הוסיפה כ-1000 משרות חדשות באזור.

במטרופולין דטרויט ממוקמים גם המשרדים הראשיים של מגה חברות כמו קיי מרט ופיצה האט, לצד חברות המפיצות בקבוקי מים בכמויות אדירות מאגמי מישיגן שאף הן מספקות מקומות עבודה רבים לתעשייה המתחזקת והולכת במישיגן.

בקרבת נהר דטרויט ולחופי אגם סנט קלייר מקומות עבודה שכיחים הם חברת חשמל, דייג, ספורט ימי, תחזוקת סירות, אוניות וכיו”ב.

הכנסה ממוצעת של משפחה שמשלמת שכ”ד של כ-1,000$ לחודש עומדת על כ-50,000$ לשנה ויותר.

מרבית התושבים מוגדרים כאוכלוסיית צווארון כחול בגילאים בין 35-65 ועובדים במפעלים באזור.

התחבורה העיקרית הינה ברכב פרטי וכ- 80% מהאוכלוסייה בעלי 1-2 רכבים, 13% מהאוכלוסייה בעליי 3 רכבים ומעלה.

אולי יעניין אותך גם...

סגירת תפריט