ההשקעה שלא תרצו לפספס: יזמות נדל"ן בפטרס יוון – בנייני סטודנטים ותשואה דו ספרתית

יזמות נדלן בפטרס
תוכן העמוד:

השקעות נדל"ן ביוון פופולריות בקרב משקיעים ישראלים ובין לאומיים בחמש שנים האחרונות, אך האם הן עדיין אטרקטיביות? מסתמן שכן, ובגדול! רק כשהולכים נגד הזרם. חברת היזמות SALEM MILLER GROUP מציגה מוצר השקעה ייחודי, 3 דקות קריאה וגם אתם תזהו את ההזדמנות.

זום אין – פטרס יוון

פטרס (PATRAS), העיר השלישית בגודלה ביוון, מסתמנת כעיר האטרקטיבית ביותר להשקעות נדל"ן במדינה בשנת 2023. פטרס היא עיר נמל עם אחת האוניברסיטאות המובילות ביוון, בה לומדים כ- 70 אלף סטודנטים ומצטרפים אליה 30,000 סטודנטים חדשים כל שנה המגיעים ללמוד מקצועות גבוהים בתחומי הרפואה, הנדסה, טכנולוגיה ועוד, מכל רחבי יוון וקפריסין.

נדל"ן בפטרס במחירים אטרקטיביים

מכיוון שזרם המשקיעים שהחלו לתת אמון ולהשקיע חזרה ביוון בשנת 2019 הגיע בעיקר לאתונה ולאחר מכן גם לסלוניקי, ניתן היום לראות את העלייה במחירי הנדל"ן במרכזי הערים (דירות בפרויקטים במרכז אתונה משווקות במחירים שחוצים 5,000 אירו למטר) ואת הזליגה של היזמים והמשקיעים לשכונות צדדיות במעגלים רביעיים ממרכז העיר בניסיון למצוא עסקאות טובות.

כשבוחרים ללכת נגד הזרם, מגלים הזדמנויות יוצאות דופן. פטרס, אולי בגלל חוסר הנגישות אליה עד היום (בחודש מאי, החלו טיסות ישירות מישראל לשדה התעופה של פטרס "ארקסוס") לא התגלתה למשקיעים והיום ניתן לרכוש במרכז העיר נדל"ן במחירים אטרקטיביים שמזכירים את מחירי הנדל"ן  3-4 שנים אחורה אצל אחיותיה הגדולות. 3 נקודות לזכור – נדל"ן במרכז העיר. ביקוש גבוה לדירות סטודנטים. מחירים אטרקטיביים.

השקעה ביזמות ובנייה חדשה

חשיבה שונה, חשובה לא פחות מההזדמנות. בניגוד לסיסטמתיות שחוזרת על עצמה מצד משקיעים ישראלים ביוון, לרכוש דירות יד שנייה בבניינים ישנים ולשפץ או לקנות דירה על הנייר בבניין שעובר השבחה, הן לשימוש תיירותי והן לשכירות לטווח ארוך. בחברת סלם מילר גרופ חושבים אחרת ומקדמים פרויקטים של הריסה ובנייה חדשה.

מהם היתרונות בבנייה חדשה?

שליטה בתכנון, שליטה בעלויות בנייה, להוציא לשוק מוצר ייחודי. אלו הם היתרונות המבדילים משמעותית בניינים חדשים מבניינים שעוברים שיפוץ. כשמדובר על בנייני סטודנטים, כל אחד מהיתרונות מקבל משמעות גדולה יותר.

השקעה ביזמות – זה רווחי יותר?

שלושת היתרונות שהזכרנו לבנייה חדשה, מתורגמים גם לשיפור שיעור הרווחיות בפרויקטים מסוג זה, שילוב של רכישה במחירים זולים לעומת זכויות הבנייה של הקרקע לבניין חדש, יחד עם תכנון מקדים בשיתוף אדריכלים ומהנדסים מובילים, מאפשרים לייצר בניין דירות בסטנדרט גבוה שלא קיים בשוק, כשהקו המנחה הוא איכות החיים של הסטודנטים בדירות ובשטחים המשותפים בבניין. דירות אלה יושכרו ו/או ימכרו במחירים גבוהים יותר. עם שליטה בעלויות הבנייה, ניתן לייצר תשואות גבוהות.

איך תשקיעו ביזמות נדל"ן בפטרס עם 50,000 אירו?

אם יתרונות ההשקעה במודל זה פוגשות את מטרות ההשקעה שלכם, תופתעו לגלות שגם אתם יכולים לבנות בניינים ביוון. בהשקעה של מינימום 50,000 אירו בלבד תקבלו יחידות השתתפות בשותפות המוגבלת שתיפתח עבור הפרויקטים, שתקנה לכם נתח מהרווחים העתידיים שלה לפי שיעור האחזקות שלכם בשותפות (גובה ההשקעה שלכם), יחד עם היזמים המקדמים את הפרויקטים, בנוסף תיהנו מתנאי תשואה מועדפת ויתרון בחלוקת הרווחים לטובת המשקיעים על פני חברת היזמות.

מעוניינים להשקיע ביזמות נדל"ן בפטרס?

מלאו את הטופס לקבלת פרטים נוספים

 

* התוכן האמור לעיל הינו למטרת מידע כללי בלבד ואינו מהווה יעוץ כלכלי או משפטי. המציגה אינה מתחייבת ו/או מצהירה הצהרה מכל סוג, באופן מפורש או מרומז, בנוגע לדיוק, אימות, תוקף, אמינות, זמינות ושלמות כל מידע אשר הוזכר לעיל. שימוש או הסתמכות על המידע האמור לעיל הוא לשימושך האישי בלבד ועל אחריותך בלבד.  מומלץ להשיג יעוץ חיצוני עצמאי כלכלי ו/או משפטי לפני עשיית או דחיית כל פעולה המבוסס על התוכן הנ"ל.

מאמרים נוספים שכנראה יעניינו אותך
דילוג לתוכן