ההשקעה הנכונה לשנת 2024: דירות מבנייה חדשה בפטרס יוון החל מ- 85,000 אירו

תוכן העמוד:

זה לא סוד שהשקעות נדל"ן ביוון פופולאריות מאוד בקרב המשקיעים הישראליים בחמש שנים האחרונות, אך עם זאת גם קשת ההזדמנויות הלכה והצטמצמה. לכן חשוב שתכירו את הדבר החם הבא על מנת שלא תישארו מאחור, דירות מבנייה חדשה בפטרס ישיגו לכם 7-8 אחוז תשואה שנתית משכירות בעוד שבמרכזי הערים האחרות דירות יד שנייה בקושי מגלחות את ה- 5% תשואה בשנה.

 

פטרס יוון – על קצה המזלג

פטרס הינה העיר השלישית בגודלה ביוון, עיר נמל סטודנטיאלית המונה כ- 70,000 סטודנטים שמגיעים ללמוד בעיר מכל רחבי יוון ומקפריסין משום שאוניברסיטת פטרס נחשבת לאחת ממוסדות הלימוד המובילים ביוון.

העיר הציורית הזו, שנמצאת באזור מערב יוון (פלופונס) היא ממש היהלום שבכתר ומסתמנת כעיר האטרקטיבית להשקעות נדל"ן ביוון בשנת 2024, שכן הביקוש שהולך וגובר לדירות סטודיו להשכרה לסטודנטים לא מקבל מענה מספק ע"י היצע הדירות הקיימות בעיר ומחירי השכירות מטפסים לגובה.

 

דירות מבנייה חדשה בפטרס: למשקיעים שרואים לטווח ארוך

בנייה חדשה! כן, לא מדובר על דירות משופצות או פרויקטים במסווה של "התחדשות עירונית" בהם סה"כ מבצעים שיפוץ קל לבניין משנת 1980, עם תשתיות ישנות ואדריכלות יוונית עתיקה.

לרכישת דירה מבנייה חדשה בפטרס ישנם יתרונות רבים, אך היא לא מתאימה למשקיעים שלא מסוגלים לצאת מדרך העדר ולחשוב מחוץ לקופסא. בפסקה הבאה תגלו את היתרונות ברכישת דירה מבנייה חדשה בפטרס והאם אתם משקיעים נבונים שחושבים מחוץ לקופסא ולטווח הארוך או משקיעי עדר.

5 יתרונות לרכישת דירה מפרויקט בנייה חדשה בפטרס:

  • רכישה במרכז העיר:

פרויקטים חדשים מוקמים באזורי הביקוש הגבוהים למגורים ע"י הסטודנטים במרכז העיר פטרס ונגישים לרכישה בסכומים נמוכים. יתרון הלוקיישן והמחיר צריכים להיות קווים מנחים עבורכם כשאתם מבצעים השקעה בנדל"ן ביוון, את השילוב של השניים כבר קשה מאוד להשיג בערים הגדולות יותר.

  • יצירת יתרון על ההיצע הקיים:

הסטודנטים יעדיפו באופן מובהק לגור בבניין חדש על פני דירות ישנות או משופצות בבניינים בני מעל 40 שנה. כך שאם בבעלותכם דירה כזו, צפו לרשימת המתנה מצד שוכרים שיבקשו להתגורר בנכס לתקופת הלימודים שלהם באוניברסיטת פטרס.

  • אדריכלות וחווית מגורים:

דירות בבניינים חדשים המבוצעים ע"י חברת הפיתוח וייזום נדל"ן ביוון סלם מילר גרופ מקבלות תשומת לב וירידה לפרטים הקטנים ביותר במטרה לספק חווית מגורים יוצאת דופן עבור הסטודנטים. הדבר מתאפשר בזכות גמישות התכנון של בניין חדש לעומת עבודה עם "מה שיש" כאשר משפצים דירה בודדת או בניין ישן.

  • תנאי תשלום נוחים:

בשונה מרכישת דירת יד שנייה או דירה בבניין שעובר שיפוץ, שם תידרשו לשלם את מלוא הסכום בעת הרכישה עבור הדירה + ההוצאות הנלוות לרכישה ועלויות השיפוץ.

ברכישת דירה בפרויקט בנייה חדשה תנאי התשלום נוחים ובדר"כ תידרשו לשלם רק 30% מעלות הדירה במעמד הרכישה + הוצאות עו"ד ונוטריון ביחס לסכום התשלום. את יתרת תשלום הדירה תידרשו לשלם בסיום בניית שלד הבניין ובסמוך למסירת מפתח 5% אחרונים מעלות הדירה בנוסף ליתרת התשלום לעו"ד ונוטריון, מס הרכישה ואגרת רישום הנכס על שמכם בטאבו. גמישות זאת מאפשרת בקרה מצדכם על התקדמות הפרויקט ומינימום חשיפה לסיכון כספכם.

  • תשואה גבוהה לטווח ארוך:

מחירי השכירות לדירות סטודיו חדשות בפטרס מתחילים מ- 500 אירו לחודש, כ- 2,000 ₪ נוספים להכנסה החודשית שלכם. הדירות יושכרו לטווחי זמן של 3-5 שנים ע"י סטודנטים לרפואה, הנדסה ומקצועות הוראה גבוהה, שמגיעים ממשפחות עמידות.

מחברת סלם מילר גרופ נמסר כי הם עדים לעלייה במחירי השכירות בדירות סטודנטים בעיר פטרס בשנתיים האחרונות של כ- 50 אירו לחודש בממוצע כל שנה. אנחנו לא מתיימרים לנבא את העתיד, אבל תחשבו על עדכון מחיר השכירות בהחלפת הדייר הבא בעוד מספר שנים ואיך התשואה השנתית שלכם יכולה להשתפר לאורך זמן, לצד חיסכון בעלויות תחזוקה ותיקונים משום שרכשתם דירה בבניין חדש.

 

ביקשנו וקיבלנו: מילות סיכום מפי אלירן סלם מייסד משותף ומנכ"ל חברת סלם מילר גרופ בע"מ.

לשמחתי, אנחנו רואים התעוררות של משקיעים ישראליים כלפיי ההזדמנות בנדל"ן בפטרס בתקופה האחרונה, וזה משתלב מצוין עם המוכנות שלנו לקדם פרויקטים משמעותיים בעיר.

אני הגעתי לפטרס באוגוסט שנת 2022, הישראלי הראשון שהגיע לעיר עם חזון גדול והרבה סבלנות להקים תשתית חזקה לקיום הפעילות שלנו. הכרתי את העיר דרך הרגליים במשך תקופה ארוכה, בחנתי מגוון רחב של נכסים לפרויקטים ובמקביל בניתי צוות מוכשר. היום הצוות שלנו ביוון מונה שני עו"ד מובילים ועוזר פלמנטרי, רואה חשבון ומומחה מס, אדריכל מיומן מאוד, מהנדס ומנהל בנייה, מהנדס בניין ישראלי מפקח ואיש מכירות למשקיעים יוונים. בנוסף שמנו את ידנו על נכסים להריסה/קרקעות במיקומים אסטרטגיים בעיר "פריים לוקיישן" והם נמצאים בשלבי פיתוח שונים.

יחד עם השותפה שלי בחברה אינה מילר, אנחנו שמחים להנגיש את ההשקעות בנדל"ן בפטרס בפרויקטים שלנו למשקיעים ישראליים לצד פיתוח ויצירת חווית מגורים מודרנית לסטודנטים של העיר.

מעוניינים לרכוש דירה מבנייה חדשה בפטרס?

מלאו את הטופס לקבלת פרטים נוספים

 

מאמרים נוספים שכנראה יעניינו אותך
דילוג לתוכן