לצעוק "יאסו!" ולרוץ להשקיע: הכירו את הפרויקט הלוהט של סלוניקי CARAVAN SERAI

מתחם דירות יוקרתי המונה 100 יחידות מגורים, המשולב עם בית מלון אשר ינוהל על ידי שחקן מוביל ומקצועי ויכלול מעל 100 חדרי מלון, מרכז כנסים ופאסיליטיס מלונאיים מלאים ברמה הגבוהה ביותר, בתוספת "קטנטנה" של פיאצה רחבת ידיים ובה שלל חנויות מסחר. אל רשימת המכולת הנדל"נית הזו מצטרפת העובדה שהפרויקט עתיד להיבנות במיקום הכי שווה בעיר, רק 15 מטרים מתחנת המטרו החדשה. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? חכו שתיחשפו לעלות ההשקעה. בואו להכיר מקרוב את פרויקט הנדל"ן החדש והלוהט של סלוניקי: CARAVAN SERAI.
דירה בסלוניקי
תוכן העמוד:

קסם ים תיכוני אמיתי

משהו טוב עובר על ענף הנדל"ן בסלוניקי. העיר היוונית היפהפיה מהווה כבר שנים מוקד עלייה לרגל עבור תיירים המגיעים ליהנות מהאווירה התוססת, השמש הים תיכונית, המבנים ההיסטוריים היפהפיים, הטברנות, חיי הלילה ובקיצור – כל מה שטוב בעיר אורבנית צעירה ומרתקת, המצוידת גם במורשת היסטורית מרשימה במיוחד.

כל הטוב הזה לא נעלם מעיניהם של יזמים מקומיים ומשקיעים, הבוחרים להשקיע בפרויקטים מסוגים שונים ברחבי העיר. אך הפעם, כך נראה, סלוניקי עושה זאת ובגדול – והמשקיעים ממהרים להגיב. הכירו את אחד הפרויקטים המדוברים של התקופה הקרובה (ותתרגלו לגלגל אותו על הלשון) : CARAVAN SERAI, פרויקט ההשבחה החדש הממוקם בלב ליבה של העיר, ומשלב בין חווית מגורים פרטית יוקרתית לבין מלון ברמת חמישה כוכבים.

5 סיבות מעולות להשקיע בפרויקט CARAVAN SERAI  

חווית מגורים יוקרתית

בשטחו של המתחם החדש עתיד להיבנות פרויקט מגורים פרטי בעיצוב אדריכלי המונה 100 דירות, בסטנדרטים גבוהים במיוחד. הדירות יבנו בגדלים שונים הנעים בין דירות סטודיו בגודל 25 מ"ר ועד דירות שלושה חדרים בשטח של 65 מ"ר. כל דירה הינה אופציונלית לאבזור, ריהוט ועיצוב אדריכלי בשיתוף פעולה עם המשקיע להתאמה קונספטואלית מלאה.

לצד פרויקט הדירות, באותו המתחם, יבנה גם מלון ברמת חמישה כוכבים המונה מעל ל- 100 חדרים, עם שלל מתקנים מפנקים עליהם נפרט מיד. השילוב בין השניים – מתחם הדירות ובית המלון – יוצר חווית מגורים יוצאת דופן, אופנתית להפליא ואטרקטיבית מאוד עבור התיירים הרבים הפוקדים את העיר.

ערך מוסף

הארכיטקטורה המרהיבה של המתחם עתידה לכלול גם פיאצה יפיפייה המשתרעת על פני 700 מ"ר, ובה שפע של בתי קפה, מסעדות, חנויות מעצבים, מתחמי הופעות חיות ועוד. הלב הפועם של הפרויקט לא מהווה רק מקור משיכה בפני עצמו למקומיים ותיירים כאחד אלא גם מבטיח נוף אורבני לוהט לדיירים המתגוררים בו, שכן מתחם המגורים והמלון מתוכננים כך שהם משקיפים עליה וסובבים אותה.

דובדבן נוסף בקצפת הנדל"נית הוא מתקני המלון. המלון החדש עתיד, כאמור, להתהדר בחמישה כוכבי איכות – ועם האיכות מגיעים גם מתקנים יוקרתיים. כחלק מרכישת דירה בפרויקט, יהיו רשאים המתגוררים בו לעשות שימוש במתקנים המפנקים של המלון, דוגמת הבריכה, חדר הכושר, הספא, הלובי המפואר, ה-Roof Top האופנתי ואפילו בשירותי הניהול הניתנים מטעם בית המלון.

מיקום מושלם

אחת מנקודות החוזקה המובהקות של הפרויקט הוא המיקום המרכזי שלו: בצנטרום של הצנטרום של סלוניקי, במרחק 15 מטרים בלבד מקו המטרו הראשי הנבנה בימים אלה בעיר, העתיד לקשר את הנוסעים בו אל תחנות נוספות ברחבי העיר, כמו גם אל עיר הבירה אתונה ואפילו אל יתר חלקי אירופה. פתחו גוגל מפס וחפשו את צומת הרחובות EGNATIA ו – VENIZELOS, שם בדיוק יקום המתחם היוקרתי.

הבחירה באזור להקמת קו המטרו הראשי היא לא מקרית. אלו האזורים המרכזיים ביותר בעיר, ובמרחק הליכה קצרצר מהם נמצא רובע הבילויים הפופולרי LADADIKA, כמו גם שווקים מקומיים, מרכזי קניות ואתרים היסטוריים. התרגום הנדל"ני של המידע הזה הוא אחד: פרויקט CARAVAN SERAI הוא פנינת מגורים אטרקטיבית מאוד עבור תיירים המבקשים ליהנות ממיקום מנצח לצד חווית מגורים מתקדמת.

מחיר אטרקטיבי ומודל תשלום גמיש

ואם כל זה לא מספיק, גם מחיר ההשקעה ההתחלתי לפרויקט נושא תג מחיר אטרקטיבי העומד על 465,000 ש"ח בלבד. נוסף על כך, מרגע בו המשקיע השלים את תהליך הרכישה, הוא מקבל רישום מלא על הדירה בטאבו וגם מודל התשלום גמיש במיוחד: 50% מקדמה בעת חתימת החוזה ו-50% נוספים בעת מסירת המפתח, הצפויה בשנת 2023. בהקשר זה כדאי לציין כי על כל איחור במסירת המפתח, אם יהיה, יקבלו המשקיעים פיצוי בדמות ריבית בגובה 4%. גם מודל ההשכרה גמיש והוא מאפשר למשקיעים לשהות בנכס וליהנות מהמתקנים היוקרתיים וחווית המגורים המתקדמת בכל עת שירצו.

שותפים מנוסים לדרך

אל כל פרויקט נדל"ני, מוצלח ככל שיהיה, חייבים להתלוות שותפים אמינים לדרך. בפרויקט CARAVAN SERAI המשקיעים נהנים מחבילת "שקט נפשי" מלאה, המגובה באנשי מקצוע מן השורה הראשונה. ראשית, משרד עורכי הדין המלווה את הפרויקט הוא יגאל ארנון ושו"ת, משרד מנוסה ומקצועי מאוד המתמחה בייצוג בתחומי הנדל"ן הבינלאומי והשקעות נדל"ן בכלל. מסתמן כי החברה שתבצע את הפרויקט היא חברת Intracart Kaydon, המצוידת ברקורד עשיר ומרשים של פרויקטים מסוג השבחה, כמו גם פרויקטים נוספים בתחום הנדל"ן ברחבי יוון. נוסף על כך, כל משקיע נהנה מחשבון נאמנות בבית ההשקעות אלטשולר שחם.

להגיע משדה התעופה היישר אל דירת הנופש, לגור בדירה מעוצבת ולהרגיש בבית מלון, לרדת לקוקטייל של בין ערביים בפיאצה אופנתית, ליהנות מחדר כושר מאובזר ומסעדה יוקרתית ולחיות את החלום בסלוניקי היפה – אין תייר שלא ירצה לקחת חלק בחגיגה הזו. ועבורכם, המשקיעים, מדובר בהזדמנות פז לקטוף תשואה יוצאת דופן בהשקעה מינימלית ומקסימום שקט נפשי.

מאמרים נוספים שכנראה יעניינו אותך
דילוג לתוכן