המערב הלא פרוע: אטרקציות משפחתיות במערב גרמניה

אם היינו יכולים לחבר שיר הלל לכל מה שיפה בעולם, המילים "מערב גרמניה" היו ללא ספק מוצאות את דרכן אל בין שורותיו. בין הרים וגבעות, נהרות וימים, נופים מטריפים כמו גלויה ואינספור שכיות חמדה תרבותיות, מתחבאות במערב גרמניה גם לא מעט אפשרויות בילוי נהדרות לכל המשפחה. מתכננים טיול באזור עם ילדים? קבלו שלל אטרקציות משפחתיות במערב גרמניה.
קרנבל בחול
תוכן העמוד:

5 אטרקציות משפחתיות במערב גרמניה

מוזיאון השוקולד בקלן

על נהר הריין, במרחק הליכה של רבע שעה מהקתדרלה הגדולה של קלן, מחכה לכם חוויה מתוקה במיוחד. מוזיאון השוקולד של חברת "לינדט" המעולה נמצא על אי קטן בנהר והוא מציע סיורים מודרכים שיספרו לילדים כל מה שהם צריכים לדעת על שוקולד – וכמובן, יספקו גם טעימות נהדרות. במהלך הביקור תוכלו להתרשם ממיצגים שונים הסוקרים את היסטוריית הכנת השוקולד, יסודות הקקאו ועוד דברים מתוקים שהופכים את השוקולד לדבר הטעים שהוא. נוסף על כך, הביקור כולל גם סיור במפעל השוקולד הקטן בו מיוצרים שוקולדים מסוגים שונים, כולל פרלינים משובחים.

 

פארק השעשועים פנטזיה לנד

בעיירה הקטנה ברול, מסתתר עולם ומלואו! וכשאנחנו אומרים 'עולם ומלואו' אנחנו באמת מתכוונים לזה. הפארק מחולק לשישה אזורים, כל אחד מהם מייצג מדינה אחרת: אפריקה, מקסיקו, ברלין, צ'יינה טאון וגם עוד שני אזורים שהם לא ממש מדינות (אפילו שהיינו רוצים שיהיו) : פנטזיה ומסתורין. זהו אחד מפארקי השעשועים הגדולים ביותר בגרמניה והושקעה בו מחשבה רבה בכל הנוגע לעיצוב התמה של אותה המדינה או הנושא באזור, כמו גם באטרקציות עצמן.

בין שלל המתקנים שמציע האתר תוכלו למצוא רכבת הרים הדוהרת בלב קולרדו, טיסה בשמי החלל, רכבת הרים אפריקאית עם המון פיתולים, רכבת שדים תת קרקעית (אלא מה?), רפטינג רטוב בנהר ובקיצור – כל שאתם מצפים מפארק שעשועים אירופאי, ועוד הרבה יותר.

 

מתחם הספורט המוטורי נורבורגרינג

בסמוך לעיירה נורבורג, כ-70 קילומטרים דרומית לעיר קלן, נמצא אחד ממתחמי הספורט המוטורי הכי גדולים באירופה – ואחד המפורסמים שבהם. במתחם נורבורגרינג מתקיימים שלל מרוצים מפורסמים, דוגמת הגרנד פרי הגרמני והאירופי, מרוץ ה-DTM, אליפות העולם לאופנוענים וכן מרוץ 24 השעות של נורבורגרינג.

אך מלבד היותו מקום בו מכוניות מירוץ עושות חיים משוגעים, זהו גם מתחם מקורה המיועד למבקרים שחובבים את עולם הספורט המוטורי. במהלך הביקור במתחם הספורטיבי הילדים יוכלו להתנסות בעצמם, באמצעות סימולטורים ייעודיים, בנהיגה במתקנים שונים, ללמוד על מרוצי הפורמולה המפורסמים בדרך חווייתית ולהרגיש כאילו הם בנסיעת מרוץ אמיתית!

 

סיור במפעל המכוניות Opel

ומעניין לעניין באותו עניין, אם כי "אדרנליני" פחות. בעיר רוסלהיים שוכן מפעל המכוניות המפורסם של אופל, שמלבד היותו יצרן מוביל בגרמניה ובעולם כולו, מעניק גם סיור מודרך המותאם לילדים. דרך הסיור במקום, הילדים לומדים כיצד באות מכוניות לעולם, מהי ההיסטוריה העולמית של הרכב, מה מרכיב את המתקנים השונים של כל רכב וכמובן – כיצד נראית מכונית נוצצת ומוכנה.

 

טירת אלץ

גרמניה המסתורית מלאה בטירות עוצרות נשימה, עתיקות להפליא וכאלה שאוצרות בקרבן היסטוריה ארוכת שנים. טירת אלץ הממוקמת ליד העיירה מונסטרמייפלד, במרחק 140 ק"מ מערבית לפרנקפורט, היא ללא ספק אחת מגולות הכותרת של עולם הטירות הגרמני כולו – וזה הישג של ממש.

הטירה נבנתה במהלך המאה ה-12 והיא אחת העתיקות שיש באירופה. במהלך הסיור במקום תוכלו להתרשם מהעיצוב היפהפה שלה, ממוטיבים מדליקים מימי הביניים (דרקונים, נסיכות ומה שביניהם) ולראות במו עיניכם כיצד המציאות, לפעמים, נדמית כאגדה של ממש. הטירה עוצרת נשימה גם מבחוץ, אל תשכחו להנציח אותה!

מאמרים נוספים שכנראה יעניינו אותך
דילוג לתוכן