פרויקט CEDROS LUX DESIGN בפורטו יוצא לדרך – השקעת נדל"ן ביעד הטוב ביותר באירופה

פרויקט CEDROS LUX DESIGN הוא אחד ממיזמי הבנייה החדשניים, האיכותיים והמבוקשים בעיר פורטו שבפורטוגל. הוא מציע למשקיעים בו הזדמנות השקעה אטרקטיבית במודל של קרן השקעות, והוא עתיד לכלול 19 יחידות מגורים הפזורות על פני חמש קומות, נוסף לקומת חנייה. עם סגנון בנייה עדכני, מיקום מעולה וקרקע שקיבלה היתר בנייה – אתם חייבים לגלות את הפרויקט שעתיד לכבוש את המקומיים.
בניין דירות באירופה
תוכן העמוד:

על שפת נהר הדורו, בין כרמים פורים לחיי תרבות תוססים, שוכנת פורטו – ואם התרגלתם לחשוב עליה כעל יעד תיירותי רומנטי בו יש יין פורט, אווירה אירופאית מושלמת ובתי קפה אופנתיים, הגיע הזמן שתכירו גם את הצד העסקי של העיר המשגשגת: העיר פורטו היא יעד מצוין להשקעות נדל"ן איכותיות. עד כמה מצוין? די אם נזכיר כי בין השנים 2013-2018 עלו בה מספר ההשקעות הזרות בשיעור של 71% – ומחירי הדיור בהתאם. בזמן שביתר מדינות האיחוד האירופי עלו מחירי הדיור בשיעור של 5.2% בממוצע, פורטוגל נהנתה מעלייה של 7.8%.

מה גילו המשקיעים בפורטו? האם שוק הנדל"ן בעיר באמת התאושש מהמשבר שפקד אותו ומה טומן בחובו הפרויקט החדש והמסקרן CEDROS LUX DESIGN היוצא בימים אלו לדרך? צללנו למעמקי הנתונים ודלינו משם את הרלוונטיים והחשובים ביותר – הנה הם לפניכם.

עיר בטוחה להשקעה

כשהביקוש גובר על ההיצע, כולנו יודעים לדקלם, נוצרות הזדמנויות נדל"ן שלא כדאי לפספס. וכשמדובר בעיר שהתאוששה ממשבר כלכלי באופן מרשים, על אחת כמה וכמה. היום נחשבת פורטו לאחת הערים הבטוחות להשקעות נדל"ן. במהלך העשור האחרון זכתה העיר בתואר "היעד הטוב ביותר באירופה" שלוש פעמים. עם מוסדות אקדמיים בינלאומיים, תרבות עשירה, מסחר משגשג ומחייה זולה, הופכת פורטו ליעד אטרקטיבי במיוחד – עבור תיירים, מקומיים וגם עבור משקיעי הנדל"ן.

המקומיים מבקשים? המקומיים מקבלים

המקומיים משוועים למיזמי דיור חדשים והממשלה מעודדת את אזרחיה לרכוש דירה, כשהיא מציעה להם תנאי מימון מעולים. מצד שני, היא אינה מקפחת גם את המשקיעים, להם היא מציעה מימון בנקאי גבוה לפרויקטים בתחום הבנייה וריבית אטרקטיבית. התוצאה: המקומיים רוכשים דירות במרץ והמשקיעים, המזהים את הזדמנויות הפז שהתנאים הללו מספקים, ממהרים ליטול נתח בשורת הרווח.

אקסקלוסיבי וייחודי: הכירו את פרויקט CEDROS LUX DESIGN

עם הביקוש הגובר לדיור פרטי בפורטו, נוצרה הזדמנות נדל"ן מעולה למשקיעים ולמקומיים כאחד: פרויקט CEDROS LUX DESIGN. הפרויקט, הממוקם בקרקע שקיבלה היתר בנייה, עתיד לכלול 19 יחידות הפזורות על פני חמש קומות, נוסף לקומת חנייה תת קרקעית ובה 27 מקומות חנייה. ההדמיות האדריכליות נראות מבטיחות במיוחד וסגנון הבנייה יהיה עדכני ומודרני בכל אחת מהדירות. גם הגודל לא מאכזב ומתאים את מידותיו באופן מושלם לאזרח הפורטוגזי הממוצע: שני חדרי שינה וסלון או שלושה חדרים, בשטח משתנה של 81-130 מ"ר.

בא לשכונה פרויקט חדש

פתחו מפה דמיונית ומקמו את הפרויקט: בלב שכונת Ramalde, סמוך לשכונת Boavista, או בתרגום לשפה עסקית: במרחק 10 דקות נסיעה ממרכז העיר ובסמוך למרכז העסקים של פורטו. השכונה מקושרת ליתר חלקי העיר באמצעות צירי תנועה מרכזיים, תחנות מטרו וקווי אוטובוס, אך נהנית בעצמה מ"מתקנים" אטרקטיביים, דוגמת בתי ספר בינלאומיים, קניון גדול, מרכזים מסחריים ועוד – כל זאת בשילוב עם היותה נעימה, שקטה ואיכותית.

פתחו יומנים: הבנייה יוצאת לדרך

הקרקע, כאמור, קיבלה היתר בנייה והדחפורים עתידים לחמם מנועים כבר בחודש נובמבר 2020. הצפי לסיום הפרויקט ולחלוקת רווחים, לאחר מכירה ואכלוס, הוא חודש אוקטובר 2022. משקיעים שירצו להצטרף אל ההשקעה האקסקלוסיבית, יוכלו לעשות זאת בעלות התחלתית של 55,000€ בלבד. החברה היזמית, אודותיה נפרט מיד, תקבל את הרווחים מהפרויקט רק לאחר שהמשקיעים ייהנו ממנו – כך שאת הפירות ניתן יהיה לקטוף בהקדם.

הולכים על בטוח

הגיוס לפרויקט יעשה במודל של קרן השקעות – קבוצת משקיעים המתאגדת יחד לצורך רכישה ובניית הפרויקט, כשכל משקיע נהנה מרווחים בהתאם לסכום ההשקעה ההתחלתי.

החברה העומדת מאחורי הפרויקט היא "עמנואל השקעות", חברה ישראלית בעלת מוניטין מעולה, שצברה ניסיון רב בפרויקטים דומים בעיר פורטו – ובהצלחה גדולה. החברה גם מאמינה מאוד בפרויקטים בהם היא בוחרת לקחת חלק, שכן בכל פרויקט יזמי, משקיעה עמנואל השקעות בעצמה, יחד עם קהילת המשקיעים.

הכספים המוקדשים לטובת הפרויקט מוגנים בחשבון נאמנות המנוהל על ידי משרד עורכי הדין יגאל ארנון ושות', כך שלכל אורך הדרך – מרגע ההשקעה ועד לאחר האכלוס – המשקיעים יכולים ליהנות משקט נפשי, מבלי לדאוג לדבר.

מידע שכדאי לקרוא לפני שמשקיעים בפורטוגל
דילוג לתוכן