הכירו את אפליקציית ספץ – איתור בעלי מקצוע ע”פ דירוג לקוחות, זמינות ורלוונטיות למשתמש

אפליקציית ספץ

מציאת בעל מקצוע איכותי, עם המלצות ומידת רלוונטיות לצורך שלנו ועל אחת כמה וכמה בקרבת מקום וזמינות גבוהה איננה פעולה פשוטה. בדר”כ נתחיל בבקשת המלצות מהקרובים שלנו, יש שיעזרו ברשתות החברתיות, חיפוש בגוגל ובאתרי אינדקס חיפוש, ואפילו סקירת המגנטים המודבקים על המקרר

כך נוצר, שפעולת חיפוש אחר בעל מקצוע הופכת להיות מסורבלת, מיושנת ולעתים גם מייאשת. על הצורך לייעל את התהליך עד לכדי ביצוע פעולה פשוטה בעת הצורך בשירות של בעל מקצוע, ספץ האפליקציה לאיתור בעלי מקצועה עונה ובגדול. האפליקציה זמינה להורדה בחינם ב- App Stor וב- Google Play.

אפליקציית ספץ – Spetz עונה על הצורך

ע”י פיתוח שנמשך כ- 9 שנים, הצליחו צוות החברה לייצר מנוע מהפכני לניטור איכותי של בעלי מקצוע ונותני שירות בהתאם לחיפוש של המשתמש בעת תקלה או צורך על בסיס מיקום רלוונטי, זמינות של נותן השירות ודירוג לקוחות קודמים.

באפליקציה תוכלו למצוא “ספץ” שזמין לעבודה באזור שלכם, שדורג ע”י הצרכנים רק לאחר שקיבלו ממנו שירות, כך שהדירוג של בעל המקצוע נשאר אמין ובידי הלקוחות בלבד. איתור ה”ספץ” המומלץ והרלוונטי קורה בתוך שניות כאשר ניתנת האפשרות לבחור האם לקבל הצעה אחת או כמה הצעות מבעלי מקצוע שונים. הקישור שלכם לבעל המקצוע מתבצע ע”י יצירת קשר טלפונית של איש המקצוע אליכם, במועד שתוכלו לקבוע. אם תרצו לקבל שיחה “עכשיו” או במועד מאוחר יותר, למשל “מחר ב-   9:00 בבוקר” תוכלו לתזמן זאת באפליקציה.

השימוש באפליקציית ספץ לאיתור אנשי מקצוע הוא בחינם עבור הצרכנים, אנשי המקצוע המחוברים לאפליקציה ידרשו לשלם סכום סמלי בעבור קבלת ההפניה מהאפליקציה ובתמורה האפליקציה משתמשת עבורם כפלטפורמה לקידום הפעילות העסקית, קבלת פניות איכותיות בזמן אמת וחסכון בעלויות פרסום. המודל העסקי מאפשר Win Win  לכל הצדדים, מהצרכן שמקבל את השירות בחינם, אל נותן השירות שמקבל הפניות חמות בעלות נמוכה יחסית וחברת Gpage המפעילה של המותג Spetz שמרוויחה מהתשלום של נותני השירות בעבור הפניות. האפשרות של הצרכן לבקש הצעה מכמה נותני שירות בעבור פנייה אחת מאפשרת לחברת Gpage ליהנות מרווח תפעולי גבוה.

פעילת החברה והמטרות להתרחבות

החברה Gpage הוקמה בשנת 2002 והפעילה לאורך השנים את המוצר “דף הזהב” שהופצו בחינם כמעט בכל בית בישראל וריכזו את פרטי ההתקשרות לבעלי מקצוע ושירותים לבית, בשנת 2008 החברה החלה בפיתוח המערכת כשזאת עלתה לאוויר בגרסת בטא בשנת 2009 ובשנת 2018 הושקה המערכת באופן רשמי תחת המותג Spetz עם השקת האפליקציה החדשה.

Spetz כבר פעילה בישראל ונותנת מענה למאות קריאות ביום, עם שיעורי רווחיות גבוהים. 400,000 קריאות שירות, 400 תחומי שירות ו 40,000 בעלי מקצוע ונותני שירות. כשהמטרה היא בגדלת הפעילות בתוך 5 שנים למאות אלפי קריאות לשנה בישראל והרחבת הפעילות לשוק הבינלאומי במטרה לעשרות מיליוני קריאות שירות ברחבי העולם. לאחרונה הצטרפה אל חברי הדירקטוריון מיכל אנסקי, אשת העסקים המוערכת אשר תחזיק בתיק הקשרים הבינלאומיים של החברה.

לסיכום – ניתן לצפות, לקוות ולאחל בהצלחה גדולה לחברה ישראלית נוספת כדוגמת חברות ישראליות שהונפקו ובעלות מאפיינים זהים ל- Spetz כמו:  חברת Waze, חברת Gett ו- Uber וחברת Fiverr.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

קצת עלינו

האתר Invest Away – מגזין  נדל”ן בחו”ל ופיננסים נוצר על מנת לעשות סדר, לשמש כמקור אמין לקוראים אשר מתעניינים בהשקעה בנדל”ן בחו”ל ולספק ידע חשוב מאוד בבחינת ההשקעה העומדת בפניהם.

עמוד הפייסבוק שלנו

הרשמה לניוזלטר

מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו ולהנות מעדכונים חמים, כנסים ופרויקטים ייחודיים.

אתר Invest Away - מגזין נדל"ן בחו"ל ופיננסים הינו אתר אינפורמטיבי הפועל בתום לב על מנת לסייע לקוראים לצבור ידע בתחום ההשקעות נדל"ן בחו"ל.
אתר Invest Away אינו מציע בשום צורה או משדל בשום דרך לבצע השקעות נחפזות מבלי להיעזר באיש מקצוע מוסמך

סגירת תפריט