פלז'ר וביזנס: נסיעת עסקים ללונדון? קבלו 5 המלצות לבילוי

מבקרים בלונדון למטרה עסקית? אולי הגעתם לעיר כדי לעבוד, אבל זה ממש לא אומר שאתם חייבים לבלות את כל ימיכם בחדר המלון! החליפו את הרום סרוויס במסעדה נהדרת, השחילו טיול קצר בין פגישות או פנקו את עצמכם בקוקטייל טוב ונוף פנורמי של לונדון היפה (במיוחד אם אתם אחרי פגישה מוצלחת למדי). לא משנה אם זוהי נסיעת עסקים ללונדון עם קולגות נוספים או שאתם בביקור סולו, וגם ממש לא משנה אם זו הפעם הראשונה שלכם בעיר או העשירית, הנה חמש המלצות למקומות שיעשו לכם נעים בלב ויהפכו כל פגישה עסקית לחגיגה.
עסקים בלונדון
תוכן העמוד:

נסיעת עסקים ללונדון: לאכול, לטייל, לאהוב

מסעדה ונוף: מדיסון

במרחק מטרים ספורים מקתדרלת סנט פול המפורסמת, מחכה לכם מסעדת טאפאס הממוקמת בפנטהאוז יוקרתי של בניין יפהפה. מדיסון היא המקום המושלם להגיע אליו אחרי יום עבודה ארוך בעיר וגולת הכותרת שלה, מלבד המנות המצוינות, היא הנוף הנשקף מהמרפסת החיצונית, שתזמן לכם זווית קרובה במיוחד אל הקתדרלה.

 

מסעדה וקוקטיילים: Duck & Waffle

אם לוח הזמנים שלכם עמוס ואתם צפויים לסיים את יום העבודה מאוחר, דעו כי יש מקום שישמח לקבל אתכם גם בשעות הקטנות של הלילה. Duck & Waffle ממוקמת בקומה ה-40 של מגדל רב קומות והיא נחשבת לאחת המסעדות המוצלחות בעיר. תפריט המסעדה מתמקד במנות בריטיות ואירופאיות קלאסיות, הקוקטיילים מתוחכמים והמלצרים ישמחו לשרת אתכם 24 שעות ביממה, כך שאתם מוזמנים להודיע לקולגות שלכם שמחר תאחרו לפגישה הראשונה…

 

מופע: ווסט אנד ברגע האחרון

הבילוי האולטימטיבי, הקלאסי והכי "לונדונאי" שיש! אין דרך טובה יותר לבלות נסיעת עסקים בלונדון מאשר להגיע לאחד האולמות הכי מפורסמים בעולם, בשדרת מחזות הזמר הכי שווים שיש. גם אם לא הזמנתם כרטיסים מראש, לרוב המופעים ניתן לרכוש כרטיסים גם ברגע האחרון – וסביר להניח שהם אפילו ימכרו במחירים אטרקטיביים יותר מבדרך כלל. אם אתם יודעים לאיזה מחזמר הייתם רוצים ללכת, פנו היישר לקופת התיאטרון הרלוונטית, אך אם אתם רוצים לשמור על ספונטניות עד הסוף ולתת לגורל לעזור לכם, פנו לתא המכירות הממוקם בכיכר לסטר, שם נמכרים כרטיסים לעשרות מופעים המוצגים באותו היום.

 

טיול: ממצודת לונדון לווסטמיניסטר

כדי לחוות את לונדון האמיתית ולא רק את בנייני המשרדים או תפריט משקאות הקפה המוגשים בהם, פנו לכם שעתיים וצאו לשוטט ברגל. טיול לאורך גדותיו של נהר התמזה המתחיל מכנסיית ווסטמיניסטר המפורסמת ומסתיים במצודת לונדון (או להיפך), זו אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות הרבה מהאטרקציות הפופולריות ביותר של העיר – בזמן קצר יחסית.

ההליכה אורכת קצת יותר משעה, אך אם אתם מתכננים לעצור בדרך ולהיכנס לחלק מהמבנים המפורסמים, הקדישו לטיול מעט יותר זמן. לאורך המסע העירוני שלכם תוכלו לראות את הביג בן, London Eye, גשר לונדון ואת מגדל גשר לונדון, וגם פשוט לספוג את האווירה התוססת על הגדה, העמוסה בתיירים מאושרים ודוכני מזון נהדרים.

 

תצפית: Sky Garden

אם תצליחו לשלב בטיול העסקי שלכם ביקור בסקיי גרדן, תזכו ליהנות מאחת התצפיות הכי שוות שיש על העיר כולה. כשתצאו ממעלית הבניין, תגלו שאתם ממוקמים רחוק מאוד מפני הקרקע ושבקצה מחכה לכם נוף של 360 מעלות על כל לונדון, כולל ציוני הדרך המפורסמים ביותר של העיר. את התצפית מומלץ ללוות עם קוקטייל מרענן או בארוחה טובה, ובשתי המסעדות והברים הפועלים במקום תוכלו לעשות זאת בקלות, כשאת הנאתכם מלווה הנוף הכי טוב בעיר.

מאמרים נוספים שכנראה יעניינו אותך
דילוג לתוכן