בנסקו בולגריה – חופשת סקי במחירים נמוכים משמעותית מאלה שבאתרי הסקי במערב אירופה

רחוב בבולגריה
תוכן העמוד:

המחירים האטרקטיביים, הקרבה הגאוגרפית, האפשרויות לטייל בהרים (כולל פארק דובים) והנוף המדהים הופכים את בנסקו בולגריה ליעד שמספק אלטרנטיבה זולה ומשתלמת לחופשת סקי המתאימה למתחילים.

עבור ישראלים, בנסקו בולגריה היא אולי האופציה האטרקטיבית ביותר לחופשת סקי זולה, אתר הסקי בבנסקו הוא הגדול ביותר בבולגריה, עם 70 ק"מ של מסלולי גלישה ובשנים האחרונות הושקעו כספים עצומים בפיתוח האתר, דוגמא בולטת היא המעליות שהותקנו באתר, בעלות מערכות משוכללת שמאפשרות ל- 13 מעליות מודרניות שינוע של 24,000 גולשים בשעה.

לגוון את החופשה המשפחתית "המסורתית" בחופשת סקי מרעננת

אתר הסקי בנסקו נמצא בסמוך לעיירה בולגרית תוססת וצבעונית, המציעה מגוון מסעדות מומלצות, ממנה תוכלו לצאת לטיולים בהרי הפירין (Pirin Mountains), הרי רילה (Rila Mountains) והחלק המערבי של הרי הורדוף (Western RhodopeMountains). בנוסף תוכלו למצוא מסלולים לטיולי אופניים בהרים ובאוגוסט מתקיים בעיירה הציורית הזו פסטיבל הג'אז של בנסקו, המהווה מוקדם משיכה לחובבי ג'אז מאירופה.

האתר מתאים לגולשים מתחילים, ופועלת בו תכנית סקי לילדים שנקראת מועדון הסקי של הילדים (Junior Ski Club) המתאימה לילדים מגיל 4 ועד גיל 7. התכנית יומית ומהווה מעין קייטנה לילדים, שבה ילדכם יוכלו ללמוד סקי, תוך התמקדות בהרבה כיף והנאה. כוללת מופע שלג מיוחד, משחקים שונים, לימודי סקי וארוחת צהריים חמה. כך שההורים יכולים להתפנות ליום גלישה מהנה ולדעת שילדיהם לא רק לומדים סקי אלא גם נהנים.

בית הספר לסקי לילדים פתוח מ- 9:00 עד 16:30 ובהגעה לבנסקו תוכלו לרשום את ילדכם בעלות של 30 יורי ליום לילד, ההרשמה נעשית במשרדי חברת אולן (Ulen) המפעילה של אתר הסקי.

אטרקציות וטיולים

מלבד גלישת סקי וסנורבוד, בנסקו מציעה מגוון פעילויות נוספות כמו סיורים בעיר העתיקה, אופנועי שלג, החלקה על הקרח, מצנחי רחיפה ובאולינג. במרחק 33 ק"מ נמצאה בליצה, מקלט לדובים שהוקם ע"י ארגון חובבי בעלי חיים ומשמש כבית לדובים שבעבר אולפו ואולצו לרקוד לצורכי בידור הקהל. המקלט נמצא בפארק ירוק עם מתחמים גדולים מגודרים שמאפשרים לדובים לשוטט בחופשיות. ומידי שעה יוצאים סיורים במקום.

בדר"כ תוכלו למצוא נהג מקומי שישמח להסיע אתכם לפארק ולהמתין לכם כשעתיים ע"מ להסיע אתכם חזרה למלון במחיר של כ- 60 לב בולגרי. עלות הכניסה לפארק היא סיפור קצת מוזר, צריך לקנות כרטיס בכניסה לפארק, אך מטיילים מדווחים שבדר"כ אין אף אחד בכניסה וניתן פשוט להיכנס לפארק כשאיש איננו גובה דמי כניסה.

חיי לילה תוססים בבנסקו

אתר הסקי בנסקו בולגריה מציע גם חיי לילה פעילים, עם מבחר גדול של מועדונים, ברים והופעות חיות. המומלצים בניהם הוא מועדון הלילה המודרני Oxygen, הפאב האירי Daks Bar ששוכן במלון Spotr & spa מציע מוסיקה טובה ומגוון משקאות אלכוהולים איכותיים.

גדולת הכותרת – סקי בבנסקו

אתר הסקי של בנסקו מומלץ בעיקר למתחילים, יחסית לאתרי הסקי היוקרתיים של מערב אירופה המציעים מסלולי גלישה שמותאמים גם לגולשים מתקדמים ומנוסים. הפסגה הגבוהה ביותר באזור בנסקו היא בהרי פירין, בוירין. (Vihren-Pirin Mountain) ונמצאת בגובה של 2,916 מטר.

ניתן להשכיר ציוד סקי בתחנה הראשונה של הרכבל, שתזכה אתכם בהנחה לכרטיס עלייה למעלית הסקי. אם תסגרו על השכרת ציוד סקי ליותר מיום אחד תקבלו הנחה משמעותית, ציוד סקי מלא ל- 4 ימים יעלה כ- 50 יורו לאחר הנחה. בחלק מהחנויות תוכלו להשאיר את הציוד במקום למהלך הלילה על מנת לא להיגרר איתו למלון בחינם ובחלקן תדרשו לשלם תוספת תשלום. במחיר מעליות הסקי כוללים גם מיניבוסים המסיעים את המבקרים להרי הגלישה בבקרים.

מאמרים נוספים שכנראה יעניינו אותך
דילוג לתוכן