סיפור השראה להצלחה: בגיל 32, כאשר קיבל את תפקיד המנכ”ל של בורגר קינג הדבר הראשון שהוא עשה היה ללמוד להכין המבורגרים

בורגר קינג

כאשר דניאל שוורץ הפך למנהל הכספים של בורגר קינג ב- 2010 הוא היה רק בן 29 ובעל ניסיון קודם בניהול רק עובד אחד.

סמנכ”ל הכספים היה תפקיד שהוא היה יכול להתמודד איתו בצורה אנליטית, לקבוע דרכים לגרום למספרים לעבוד עבור החברה. אבל כאשר הבעלים של המותג 3G קפיטל, קידם אותו למנכ”ל כמה שנים מאוחר יותר, הוא הפך להיות אחראי לניהול החברה בתחרות אינטנסיבית בתעשייה שלמה כשניסיון שלו מוגבל.

דניאל אומר שלדעתו, המפתח למעבר שלו ושל אנשים אחרים מתפקיד מסמנכ”ל הכספים לתפקיד המנכ”ל, הוא שכאשר אתה נכנס לתפקיד כזה, אתה צריך להבין את מה שאתה יודע ולוודא שיש לך הערכה מלאה הוא אומר. וזה מחזיר אותו לנושא של מה שאתה לא יודע, אתה יכול ללמוד מהאנשים סביבך, אתה צריך להיות מוכן לשאול הרבה שאלות ולהבין. כי לרוב לאנשים שסביבך יש את כל התשובות וזה התפקיד שלך לשאול את השאלות החכמות.

במסגרת ההכנה שלו לתפקיד המנכ”ל, הוא החליט שעד שהיום הרשמי שלו כמנכ”ל יגיע, הוא ייסע ברחבי העולם לבקר בסניפי בורגר קינג ולעבוד מאחורי הדלפק. הוא לא הולך להיות מנכ”ל שחיי בבועה במטרה החברה, מטפל בזיכיונות שלו כערכים של גיליונות אלקטרוניים.

הוא בילה במסעדות כמה שבועות, וזה רק עזר לו ללמוד יותר על העסק הוא אמר, וזה חשוב, זה עוזר לך להישאר קרוב למה שבאמת קורה, אתה יכול לאבד את זה אם אתה פשוט יושב במשרד ועובד על קבצי אקסאל ומצגות ולא נמצא ממש במסעדה.

מנכ”ל מזון מהיר מוצלח נוסף הוא פול בראון, והוא יצא לסיור דומה כשהיה לראש ארבי, זו גישה שגם בראון וגם שוורץ מאמינים שבאמצעותה אפשר לקבל החלטות מושכלות יותר, ולכן טובות יותר לעתיד החברות שלהם

עבור שוורץ, זה היה בעצם הכנת המבורגרים ומוצרי מזון נוספים מהתפריט, הוא מספר שהקושי הגדול שלו היה דווקא בהכנות הגלידה בגביע, הוא אף פעם לא הצליח להשיג את התצורה המושלמת להגשת גביע הגלידה.

הביקורים האלו הובילו ליוזמות מובילות של שוורץ, ששיפרו את מראה המסעדות, את מסעות הפרסום שלהם ואת התפריטים שלהם, מה שמאפשר להם להדביק את המתחרים, ולהוביל לצמיחתה של בורגר קינג לכך שהפכה “לחברת מטריות” חדשה בשם Restaurant Brands International שכוללת כיום את טים הורטון ופופאי.

אני תמיד מבלה זמן עם הצוותים שלנו שמבקרים במסעדות, כי זה המקום שבו אתה לומד הכי הרבה על העסק אמר שוורץ, מדברים עם בעלי הזיכיון, מדברים עם האנשים שעובדים במסעדות ולומדים מהם המון.

הוא עדיין זוכר בחיבה את הזמן שבו למד את הפרטים הקטנים של בורגר קינג, גם עם חוסר המיומנות שלו מאחורי הדלפק יצר עבורו קשיים. “בוא נגיד שאם היה יום עמוס, צוות העובדים לא היה מעריך את הנוכחות שלי במסעדה” הוא התבדח.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

אולי יעניין אותך גם...

קצת עלינו

האתר Invest Away – מגזין  נדל”ן בחו”ל ופיננסים נוצר על מנת לעשות סדר, לשמש כמקור אמין לקוראים אשר מתעניינים בהשקעה בנדל”ן בחו”ל ולספק ידע חשוב מאוד בבחינת ההשקעה העומדת בפניהם.

עמוד הפייסבוק שלנו

הרשמה לניוזלטר

מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו ולהנות מעדכונים חמים, כנסים ופרויקטים ייחודיים.

אתר Invest Away - מגזין נדל"ן בחו"ל ופיננסים הינו אתר אינפורמטיבי הפועל בתום לב על מנת לסייע לקוראים לצבור ידע בתחום ההשקעות נדל"ן בחו"ל.
אתר Invest Away אינו מציע בשום צורה או משדל בשום דרך לבצע השקעות נחפזות מבלי להיעזר באיש מקצוע מוסמך

סגירת תפריט