חברת גסטי (Guesty) – חברת סטארט-אפ ישראלית שפיתחה פלטפורמה לניהול השכרת נכסים לטווח קצר

ניהול נכסים להשכרה בטווח הקצר יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך עם הפלטפורמה של חברת גסטי שהחלה בעצמה כחברת ניהול הכל הופך להיות פשוט יותר
נכס בהשכרה
תוכן העמוד:

זה מתחיל בשני ישראלים, אחים תאומים, עמיעד וקובי סוטו מייסדי חברת גסטי כשהיו סטודנטים והתגוררו בדירות שכורות בתל אביב, הם היו מטיילים המון והחליטו לפרסם את הדירות שלהם ב- Airbnb עם זאת נתקלו האחים בקשיים רבים, כשהבינו האחים שהשכרת דירות לטווח הקצר היא עבודה קשה החליטו להקים חברת ניהול בעצמם  ולנהל את המטלות עבור בעליי דירות לטווח קצר, כמו טיפול בפניות, כביסה, ניקיונות וצ'ק אין. כאשר הם משתמשים בפלטפורמה שפיתחו למקסם את היכולות של החברה במקביל ללימודים.

הדרך אל המוצר המוגמר

שני האחים, עמיעד וקובי התקבלו למחזור חורף 2014 של האקסלטור Y Combinator אבל בתוך שלושה חודשים החליטו לשנות את הרעיון ולהפוך לחברת ניהול אונליין בענן. שנתיים לאחר מכן הגיע שוב זמן לשינוי, חברת גסטי (Guesty) הפכה לחברת תוכנה שמספקת פתרונות תוכנה לניהול נכסים שמושכרים לתקופות קצרות, הלקוחות הפכו להיות חברות ניהול מתחרות שהשתמשו במערכות ישנות תמורת שיתוף בהכנסות.

 פלטפורמה מתקדמת לניהול נכסים שמושכרים לתקופות קצרות

התוכנה שפיתחה חברת גסטי מרכזת בממשק אחד את כל השירותים הנדרשים לצורך ניהול של תהליך השכרת נכסים לטווח הקצר, החל מסינון לקוחות פוטנציאליים, להזמין שירותי ניקיון, לבצע תשלומים, לנהל תקשורת מול המשכירים וגם מספקת תובנות לבעלי הנכסים מהדאטה שנאסף מהשוכרים שלהם.

כיום אלפי לקוחות מנהלים בפלטפורמה של חברת גסטי למעלה מ- 50 אלף נכסים ב- 70 מדינות, העלות הממוצעת של שרותי החברה עומדת על 3% מהפעילות, אך היא משתנה בהתאם לנפח הפעילות ושירותים הנדרשים.

מוצרים עבור כל צורך בניהול השכרת נכסים לטווח הקצר

פלטפורמת Guesty מציעה פתרון מקצה לקצה עבור מנהלים מקצועיים של נכסים המושכרים לטווח קצר, עם מוצרים חדשניים שנועדו להפוך את כל החלק של העבודה לקל יותר.

ניהול רישומי נכסים באתרים מרובים

נכסים רבים מפורסמים במגוון אתרי נופש לטווח קצר, במערכת תוכלו לנהל את כל רישומי הנכסים באתרים השונים מחשבון יחיד, מבלי להידרש לעדכן בצורה חוזרת בכל אתר בנפרד.

גסטי לוח שנה

ריכוז כל ההזמנות מהאתרים השונים ללוח שנה אחד במערכת, בצורה הזו תוכלו לשלוט ולעקוב אחר ההזמנות ובנוסף לעלות את המחיר עבור תאריכים ספציפיים ישירות מלוח השנה למיקסום הרווחים.

תיבת דואר נכנס מאוחדת

פלטפורמה חכמה שהיא הרבה מעבר לתיבת מייל, המערכת מרכזת את כל ההתכתבויות עם האורחים מאתרי הנופש השונים לתיבת דואר אחת, כך ששום הודעה לא תיפול בין הכיסאות. תיבת הדואר מאפשרת גם לאשר מראש או לדחות בקשות להזמנות שמגיעות מאתרי הנופש השונים, להשיב לפניות ולאשר הזמנות מבלי לעזוב אפילו את האימייל שלכם. בנוסף כל ההתקשרויות שלכם עם האורחים ישמרו, דאטה חשובה מרוכזת במקום אחד.

כלי אוטומציה 

מאפשר להפוך את כל הפעילות העסקית החוזרת שנדרשת לעשות לביצוע אוטומטי. החל מתגובות אורח, רישום התמחור, ביקורות ועוד. הכלים האלה יקטינו את הזמן שאתם נדרשים לבזבז על מנת לבצע את הפעולות האלה ויאפשרו לכם להמשיך להגדיל את העסק שלכם לגבהים חדשים.

אתר נופש אישי

המערכת תחלץ מידע על כל הנכסים שלכם כמו מידע אודות תמחורים וזמינות ותייצר מיד אתר הזמנות עם רישום כל הנכסים שלכם, המאפשר קבלת הזמנות ואיסוף תשלומים. כך תוכלו להימנע מתשלום עמלות לאתרי הנופש וליהנות מהיכולת לקדם את הנכסים שלכם ישירות דרך אתר נופש משלכם.

ניהול משימות 

כך תוכלו לשמור על העסק שלכם פועל היטב כמו מכונה משומנת עם מערכת המשימות של גסטי.

מערכת דוחות

מאפשר לאסוף ולהציג את כל המידע על האורחים שלכם, ההזמנות, רישומי הצוות ועוד. המערכת מאפשרת לבנות דוחות משלכם עם שדות נתונים או מסננים ולהפיק דוחות מקיפים, למיין נתונים ולשתף אותם עם הצוות שלכם.

פורטל לבעלי נכסים

עבור חברות הניהול, התקשורת מול בעלי הנכסים היא משימה בפני עצמה שדורשת זמן רב. בעזרת הפורטל בעלי הנכסים יוכלו לראות בזמן אמת את הדאטה הנדרשת עבור הנכסים שלהם והביצועים שלהם.

עיבוד תשלומים

המערכת נוצרה במיוחד עבור מנהלי נכסים לתהליך קל ופשוט של גביית תשלום עבור לינה, יחד עם כל התשלומים הקשורים להזמנה, כל החיובים נצברים בהזמנת האורח וניתן לחייב אותם בביצוע הצ'ק אווט או בכל עת, בהתאם למדיניות החברה שלכם.

אנליטיקס

היכולת לנתח את הנתונים על מצב השכירויות שלך היא קריטית, אבל למי באמת יש את הזמן לשבת ולעבד את המספרים האלה? עם כלי האנליטיקס של המערכת תוכלו לנתח בקלות את ביצועי הנכסים שלכם החל משיעורי תפוסה ועד להכנסה משכירות ולהפוך אותם לתובנות הניתנות לפעולה.

החברה הודיעה ביום ה' 21.3.19  כי השלימה סבב גיוס C של 35 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן הצמחיה של קבוצת ויולה Viola Growth, והשתתפו בו הקרנות ורטקס, Kingfisher Investment Advisors, Journey Ventures, בית ההשקעות La Masion Compagnie והמשקיעים הקיימים בחברה TLV Partners וקרן מאגמה. הסבב הביא את סך גיוסי החברה ל- 60 מיליון דולר.

מאמרים נוספים שכנראה יעניינו אותך
דילוג לתוכן