אייר הלפ (Air Help) – כך תוכלו לקבל פיצוי מחברות התעופה בקלות ומהירות

חברת אייר הלפ הודיעה על כניסתה לישראל ביום ג' 13.11.18 ופועלת לסייע לנוסעים שטיסתם התעכבה או בוטלה לתבוע פיצויים מחברות התעופה בתהליך פשוט ע"י הזנת הפרטים באפליקציה או באתר החברה.
תור בשדה תעופה
תוכן העמוד:

עיכובים ואף ביטולים בטיסות הם מפגעים שיכולים לקרות, אך זה לא אומר שצריך לקבל אותם. לייתר דיוק, על פי בחינה שערכה החברה לכלל הטיסות שיצאו מישראל, כ- 30% מהטיסות (210 טיסות שבוטלו וכמעט 12 אלף טיסות שחוו עיכובים) שמתורגמות לכ- 44,750 אלף נוסעים סבלו מעיכובים של מעל שלוש שעות או ביטול הטיסה. אתם מוכנים לתרגום מפגעים אלה לפוטנציאל שווי הפיצויים? לדברי החברה הטיסות הללו יכלו להיות מתורגמות ליותר מ- 17.8 מיליון יורו בפיצויים.

כאן חברת אייר הלפ (Air Help) נכנסת לתמונה, החברה שהושקה בשנת 2013 ועזרה ליותר מ- 7 מיליון לקוחות מרוצים להשיג פיצויים מחברות התעופה בהיקף שווי החזר של 800 מיליון יורו, פועלת ב- 16 מדינות ברחבי אירופה וצפון אמריקה ונותנת מענה ב- 30 שפות.

על ידי הליך בדיקה ראשוני פשוט ומהיר, אתם מתבקשים להזין את פרטי הטיסה, מה השתבש? ביטול / עיכוב / הכחשת עלייה למטוס ומה הייתה תגובתם של חברת התעופה. כך מתבצעת בדיקת זכאותכם לפיצוי. בתוך כמה שניות תקבלו תשובה, האם אתם זכאים ומהו סכום הפיצוי המגיע לכם (בחברה מציינים שהפיצוי יכול להגיע לסכום של עד 700 יורו לאדם). השלב הבא הוא לצרף את צילום הדרכון, בורדינג פס ולחתום על טופס אישור בקשת תביעה ע"י אייר הלפ עבורכם. Air Help פועלת מול חברת התעופה ומעדכנת אתכם בהתקדמות, הגיע תשובה חיובית ומגיע לכם כסף? תתבקשו להגיש את פרטי חשבון הבנק שלכם וסכום הפיצוי יועבר אליכם בניקוי העמלה.

 

כמה עולה כל הטוב הזה מבית אייר הלפ?

אייר הלפ עובדת על פי מודל עסקי של "No win – no fee", למעשה אם לא ניצחתם לא שילמתם, במצב של ניצחון בתביעה העמלה של אייר הלפ היא כ- 25% מסכום הפיצויים. במידה ואייר הלפ נדרשת  להגיע עם הלקוח לבית המשפט העמלה עשויה להיות גבוהה יותר. אך כיאה למודל העסקי של החברה, אם בכלזאת הפסדתם בתביעה לא תידרשו לשלם דבר.

תהליך התביעה ניתן ליישום גם בעזרת עורך דין המתמחה בתעופה ותיירות, אך החיסרון של הגשת תביעה על ידי עורך דין בא לידי ביטוי בתשלום העמלה ומחיר שעתי לטיפול בתיק עוד לפניי שתוכלו לדעת האם בכלל תקבלו את כספי הפיצויים, עוד חיסרון הוא הניסיון והמידע שיש לאייר הלפ שנצבר במהלך שנות הפעילות שלהם לעומת עורך דין בהתנהלות מול חברות תעופה זרות ובקיאות בחוקים השונים בכל מדינה.

בחברת אייר הלפ רואים את שוק התעופה הישראלי בשל קרבתו הגאוגרפית למדינות אירופה וצמיחתו בשנים האחרונות כשוק חשוב בעולם התעופה וכיעד אסטרטגי לפעילות שלהם, כשהמטרה היא לעזור לקהל הישראלי לעמוד על זכויותיו ולדרוש את הפיצויים שמגיעים לו ע"י החוק.

אז תזכרו, אם תחוו ביטול טיסה / עיכוב אל תהססו לבצע בדיקה מהירה באתר Air Help ולדרוש את הפיצוי שמגיע לכם.

מאמרים נוספים שכנראה יעניינו אותך
דילוג לתוכן