כך תהנו מהצמיחה של העיר סופיה – פרויקט נדל"ן חדש פותח את שעריו למשקיעים

סופיה עיר הבירה של בולגריה נכללת בקטגוריית הערים החשובות באירופה, עליית מחירי הנדל"ן בעיר יציבה והפרויקט החדש בעיר מסקרן במיוחד
העיר סופיה
תוכן העמוד:

במרחק 2.5 שעות טיסה בלבד מישראל, נמצאת סופיה עיר הבירה של בולגריה שלא במקרה משמשת גם כמרכז התחבורה, תיירות ומסחר בבלקנים וכמו כן כמרכז הכלכלי, המדעי והתרבותי של בולגריה.

לפניי שעוסקים בנדל"ן, כדאי להבין את ההיבט הכלכלי במדינה, נכון להיום בולגריה יציבה כלכלית, בשנת 2007 הפכה בולגריה לחברה באיחוד האירופי, הצטרפות שהובילה לתנופת פיתוח כלכלית ופיתוח תשתיות כגון חיבורה של המדינה לנתיבי התעבורה הפאן-אירופיים.

בולגריה האמנם חברה באיחוד האירופי, אך היא אינה עדיין חברה מלאה בגוש האירו והמטבע המקומי במדינה הוא לב. המטבע של המדינה היה צמוד למארק הגרמני ולאירו מזה 20 שנה ומעולם לא סטה משער ההצמדה שלו, יש למדינה עודף תקציבי וגם עודף תשלומים שוטף. לפי נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נכון לאוקטובר 2019 האינפלציה עומדת על 0.8%

בולגריה עומדת בתנאי המטבע האירו יותר מרוב המדינות החברות בגוש האירו, ומשוכנעת שחברות מלאה במועדון האירו תאיץ את התפתחותה הכלכלית, מה שישליך ישירות על צמיחת הנדל"ן במדינה. כך שכשבוחנים השקעת נדל"ן בסופיה, ישנו צפי עתידי להחלפת מטבע במדינה, מהלך שיטיב עם המשקיעים.

מתחם מגורים חדש של 3 בניינים בני 5 קומות סה"כ 90 דירות

אודות השכונה בעיר סופיה

הפרויקט מצוי בשכונה מתפתחת בסופיה כ- 15-20 דקות נסיעה צפונית למרכז (מקניון Paradise). בשנתיים האחרונות, לאחר הקמתן של שתי תחנות מטרו חדשות בשכונה, כל האזור עובר התחדשות ותנופת פיתוח. הפרויקט נמצא בנגישות למרכז העיר ולקווי תחבורה ציבורים מה שגורם למשקיעים רבים להשקיע באזור.

כיום שכונת "אובליה" הינה שכונת מגורים עם תשתיות מפותחת ועם מספר הולך וגדל של בניינים חדשים המציעים לרוכשים הזדמנויות רכישה במחירים נוחים.

אודות הפרויקט

הפרויקט הינו עסקה יזמית, בנייה של מתחם מגורים חדש עם 3 בניינים בני 5 קומות – סה"כ 90 דירות.

שטחי הדירות נעים בין 40 ל- 115 מ"ר.

מועד האכלוס – אוקטובר 2020.

מחירים

החל מ-750 אירו מ"ר

בונוס נוסף

לאחר קבלת אישור אכלוס, היזם חותם עם הלקוח על הסכם שירותי ניהול. כאשר היזם מתחייב להשכיר את הדירות בשנתיים הראשונות.

לדוגמא: דירה של 55 מ"ר תושכר בין 300 ל-350 יורו לחודש (נטו מובטח בחוזה). למשקיעים ניתנת האפשרות לקבל את הכסף כל חודש לחשבון הבנק או במזומן פעם בשנה.

לסיכום, השקעת נדל"ן בסופיה בירת בולגריה עשויה להיות השקעה משתלמת במיוחד. במרחק טיסה של כ- 2.5 שעות בלבד, למשקיעים ישראלים קל מאוד להגיע לסופיה לביצוע הבדיקות המקדימות להשקעה ולבקרה לאורך חיי ההשקעה. אך צריך לזכור שהשקעה במדינה בחו"ל מצריכה ידע והתמצאות בחוקים המקומיים, לכן אנו ממליצים למשקיעים להיעזר בליווי מקצועי.

מאמרים נוספים שכנראה יעניינו אותך
דילוג לתוכן