נדל"ן מניב בארה"ב – טיפים לרכישה וליעד אטרקטיבי

אינספור אפשרויות להשקעות נדל"ן מניב בארה"ב נפתחות מדי יום – כיצד תדעו איזו השקעה נחשבת אמינה ואטרקטיבית ועל איזו כדאי לוותר? וגם: מהו היעד שכבש את המשקיעים בארה"ב? הכל בכתבה הבאה!
נדל
תוכן העמוד:

אם הגעתם עד לכאן, אתם וודאי כבר יודעים שאחת הדרכים הטובות ביותר להגדלת ההכנסות הפסיביות שלנו ולהבטחת עתיד פיננסי בטוח היא באמצעות השקעת נדל"ן מניב בארה"ב, הכוללת רכישת בית, עריכת שיפוץ במקרה הצורך והשכרתו במחיר אטרקטיבי. נדל"ן מניב בארה"ב הוא ללא ספק ערוץ המניב תשואה אדירה – אך כדי להבטיח זאת, יש לפעול בדרך נכונה. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות זאת, וגם – פירוט קל על אחד היעדים הכי שווים בארה"ב – העיר ג'קסונוויל שבפלורידה.

 

מצב הנכס בארה"ב: נכסים הדורשים שיפוץ קל

בבואנו לבחור את הנכס המתאים, מומלץ לבחור נכס הדורש שיפוץ קל בלבד. חשוב לדעת כי בשוק תמצאו מגוון רחב של נכסים במצבי שימור שונים – כאלה הדורשים שיפוץ מלא, כאלה הדורשים שינויים קוסמטיים וכאלה שיש צורך להחליף בהם מספר מערכות תשתיתיות. לא מומלץ לרכוש נכס הדורש שיפוץ מלא, שכן הדבר עלול לגרור סיבוכים שיגבו מכם הוצאות רבות וזמן ארוך מאוד.

 

פלח שוק לנדל"ן מניב בארה"ב: מעמד הביניים

כשאנחנו רוכשים נדל"ן מניב בארה"ב, אנחנו מחפשים ביטחון מצד אחד, ותשואה גבוהה מאידך. לכן, לא נפנה לשכונות עוני בהן המעמד הסוציו-אקונומי נמוך וניתן לאתר בהן גם נכסים עם תג מחיר של 30,000$, שכן רמת הסיכון בהן תהיה גבוהה מאוד. מצד שני, לא נטרח לחפש נכסים בשכונות יוקרה אליהן מוצמד תג מחיר של 500,000$, שכן שם נקבל תשואה נמוכה מאוד ולא משתלמת. ההמלצה שלנו היא לפנות לפלח השוק הממוצע, עם נכסים בעלויות של 60,000-120,000$, שם נרוויח פעמיים: גם רמת סיכון נמוכה וגם תשואות אטרקטיביות.

 

 סוג הנכס: בית פרטי

לרוב, נעדיף לרכוש בית פרטי ולא בניין מגורים, שכן שם לרוב לא יהיו מיסי ועד. מיסי הועד יכולים להגיע, במבנים מסוימים, גם לסכום חודשי של 250$ – מה שמקטין את הרווח באופן משמעותי.

 

המחיר: השוו לנכסים דומים באזור

חישוב התשואה לנכס הספציפי חייב להיעשות, אך במקביל אליו חשוב מאוד לקחת בחשבון את מחיר הנכס בהשוואה לנכסים דומים באזור. על מנת שתוכלו לוודא שמחיר הנכס אינו גבוה או נמוך ממחיר השוק, סקרו את הסביבה הגאוגרפית של הנכס הרלוונטי וכך תוכלו לדעת האם מדובר בעסקה אטרקטיבית, שתבטיח גם מכירה בעתיד במחיר רווחי.

 

רכישה: ישירות מהמוכר

משווקים, באופן טבעי, מבקשים להרוויח כמה שיותר מהעסקה – והדבר, כנראה, יבוא על חשבון הרווח שלכם. לכן, רצוי לרכוש את הנכס ישירות מהמוכר ולא מהמשווק ולנטרל את האינטרס של המשווק.

 

 שקט נפשי – רק עם ליווי מקצועי

רכישת נדל"ן, במיוחד במדינה זרה, היא לא מלאכה פשוטה. היא כוללת סעיפים רבים בשפה זרה, חוקי מיסוי שונים ושפע של פרטים שרובנו לא בקיאים בהם. כדי להבטיח לעצמנו שקט נפשי לכל אורך הדרך, ליהנות מתהליך חוקי וממוקד, כמו גם מרווחים גבוהים ובטוחים, מומלץ מאוד ללוות את התהליך עם איש מקצוע – יזם נדל"ן – הבקיא בשוק המקומי. תפקידו של היזם הוא ללוות את העסקה מתחילתה ועד סופה: מציאת נכס, ביצוע תהליך רכישה, סגירה באמצעות חברות טייטל (עליהן נפרט מיד), שיפוץ הנכס במידת הצורך ובהמשך גם איתור חברת ניהול מתאימה וליווי בתקופה הראשונה לחיי הנכס.

 

בירוקרטיה: רק דרך חברת טייטל

אם תבקשו לרכוש נכס בישראל, תגלו שהרכישה כולה מתנהלת באמצעות עורך דין. בארצות הברית, לעומת זאת, ניתן להעביר בעלות נכס באופן ישיר, מבלי להיעזר בעורך דין, באמצעות רישום במשרדי המחוז הרלוונטי. אך על אף שמדובר בדרך אפשרית – היא לא מומלצת כלל. לא מעט בעלי נכסים רוכשים את הנכס החדש באופן פשוט במשרדי המחוז, רק כדי לגלות שעם העברת הבעלות הם קיבלו כמה "בונוסים" לא נעימים – כמו חובות, עיקולים ושעבודים שונים. בדיוק לשם כך קיימת חברת טייטל.

 

מהי חברת טייטל ולמה היא חשובה?

תפקידה של חברת הטייטל היא לבדוק את הנכס הרלוונטי לפני ולפנים ולוודא את אמיתותו. החברה, המפוקחת על ידי הרשויות הפדרליות בארה"ב, מוודאת שהנכס נקי מחובות, שאין עליו עיקולים ושעבודים ושהוא כשיר לרכישה. האחריות לבדיקות הללו ניתנת לכל החיים. אך תפקידה של החברה לא מסתיים כאן, שכן היא גם מקבלת את כספי הרכישה מהקונה ועורכת חישובי עלויות, כולל תשלומי משכנתא במידה וקיימים. את הכספים, השמורים אצלה עד להשלמת העסקה, תעביר החברה למוכר רק במעמד החתימה על העברת בעלות. נוסף על כך, חברת הטייטל מבצעת רישום להעברת הבעלות במחוז הרלוונטי ומספקת ביטוח על התהליך – כך שאם תתגלה בעתיד בעיה שהם לא עלו עליה ויש דרישה לחוב, חברת הטייטל תישא בעלויות.

 

 נדל"ן מניב בארה"ב – ג'קסונוויל, פלורידה

בניגוד להשקעות מניבות בישראל, בהן עלויות הרכישה גבוהות מאוד והתשואות נמוכות באופן יחסי – בארה"ב בכלל ובעיר ג'קסונוויל שבפלורידה – המצב שונה לחלוטין. העיר, הממוקמת בצפון פלורידה, נהנית ממחירי נכסים מעולים באזורים עם רמה סוציו אקונומית בינונית, עם מחיר התחלתי של 60,000$ (בחישוב גס: 210,000₪) ועם תשואות מרשימות המתחילות ב-8% תשואה, אחרי הוצאות ולפני מס.

 

הכירו את ג'קסונוויל

ג'קסונוויל היא העיר הגדולה ביותר בארה"ב מבחינת שטח, ורוב הבתים הנבנים בה הם צמודי קרקע. על השטח העצום של העיר נבנו שכונות מגוונות וגדולות, המאפשרות למשקיעים מקומיים וזרים לרכוש נכסים בסגנונות שונים וברמות מחיר שונות.

 

5 סיבות טובות לבחור ג'קסונוויל להשקעת נדל"ן מניב בארה"ב

  1. פטור ממסים – בג'קסונוויל אין מס רכישה ומס מדינה, כך שההוצאות קטנות באופן משמעותי והרווח נטו גדל.
  2. גיוון תעסוקתי – ג'קסונוויל נהנית מגיוון תעסוקתי מדהים. מלבד מקצועות חופשיים ומגוונים, יש בה כמה עוגני תעסוקה משמעותיים, כמו שלושה בסיסי צבא ענקיים, הנמל הימי הגדול ביותר בארה"ב, ארבעה סניפים של חברת הסחר אמזון וכן תיירות משגשגת, תעשיית הייטק מפותחת מאוד ועוד.
  3. חוקים לטובת הבעלים – במדינת פלורידה, בעל ההון הוא השולט. לכן, מרגע בו אתם הופכים לבעלים של נכס, חוקי הגנת הדייר עומדים לשירותכם. כך למשל, דייר שלא משלם את שכר הדירה מפנה את הנכס במהירות – ואתם נהנים משקט נפשי משמעותי, במיוחד בשל העובדה שמדובר בנכס מעבר לים.
  4. עליית ערך – ערכם של הנכסים בג'קסונוויל עלה בשנים האחרונות לאין ערוך, בשיעור ממוצע של 8%. אנליסטים מעריכים כי מגמת העלייה תימשך גם בשנים הבאות.
  5. הגירה חיובית – כשעיר נהנית מהגירה חיובית, הביקוש לשכירות עולה וגם מחירי השכירות בהתאמה. ההגירה החיובית לג'קסונוויל עומדת על כ-2% שנתיים, עם ביקוש מתמיד לנכסי שכירות – ומחירי שכירות הנמצאים אף הם בעלייה מתמדת.

 כמו כל השקעה, גם בענף ההשקעות בנדל"ן קיימים סיכונים. כדי לנטרל אותם או למזערם באופן דרסטי, מומלץ מאוד להיעזר בשותפים לדרך שיסייעו לכם לנקוט באמצעים הטובים ביותר – לרווח הגדול ביותר!

מאמרים נוספים שכנראה יעניינו אותך
דילוג לתוכן